4 Aralık 2011 Pazar

Araştırmacı Anne

Doktor asistanı gibi herşeyi öğrenme çabası almış başını gidiyordu. Bu sadece doğum sonrası olmadı tabi hamilelik dönemimde de hafta hafta bebek gelişimi ile ilgili her şey öğrenlir ve araştırılırdı bendeniz tarafından. Sanki bilgi donanımım arttıkça daha iyi bir anne olup  bebeğime daha fazla şey katabilecektim.Bebeğime yeterli olmamdı tek gayem. Hayatım bütünyle kızım ve her anımı onunla yada onun için değerlendiriyordum. şimdi 20 aylık Dora Su ve annesi onun için araştırmalarına devam ediyor kendince.Doktorumuza gittiğimizde sorularımı kafamda oluşturur, not alır, internetten bilgi sahibi olup sevgili doktorumuzun yanına giderdim.Anne sütü gaz sorunu banyosu uykusu ilacı ve hayatımızla ilgili tüm kritikleri yapar eve gönül rahatlığıyla dönerdim.Ben emindim ki nasıl bir anne olursam olayım asla kendimi yargılamayacaktım çünkü en iyisini yaptığıma inanıyordum bu bir baskı değil annelik dürtüsüydü ve çok güçlü bi o kadar da kutsaldı...

1 yorum:

ufaklık dedi ki...

bebeklerımızle beraber buyuyoruz her anı farklı her anı guzelll......süperrr anne...