2 Ocak 2012 Pazartesi

Dora'nın Annesi

Tarih:04/07/2009 Cumartesi 11:00 suları...veee hamileyim :)

Kızıma hamile olduğumu öğrendiğim gün bende aynı zamanda bir aydınlanma söz konusuydu.Ne yapabilirdim? Neler katabilirdim bu süreçte kendime?Hep dergilerde gözüme çarpsa bile okumadan geçerdim hamilelikle ilgili yazıları çünkü benim konum değildi.Ama artık aydınlanmayla beraber sorular kafamda büyüyordu.Hamilelikte sağlık,beslenme,spor,yoga,meditasyon,gebelik okulu,hamile plates,yüzme..v.s derken bitmek tükenmek bilmeyecek bir yol gibiydi.Sanki ömrümün sonuna kadar hamile olucaktım ve sanki o 40 haftalık dönem 400 yıl sürecekti ve bende ölümsüzdüm.Bunca şeyi düşünmeye başlayınca aynı zamanda hormonlarımında fısıltılarını duyuyordum.Karnımda bir canlı vardı ve o benim bebeğim büyüyecekti.Düşündükçe heycanlanıyor heycan arttıkça bebeğimle ilgili daha çok şey öğrenme çabası alıyordu beni.Karnım ne kadar şişecekti?İçimde hareket eden bebeğimi nasıl mutlu edebilecektim?Okumalıyım araştırmalıyım derken kendimi her ay düzenli aldığım anne bebek dergilerinin içinde buluverdim.Müdavimi oldum diyebilirim.Sevgili Eşim ben demeden yeni ay başlangıında dergilerimi alıp getirirdi sağolsun.Anne-bebek,hamilelikle ilgili internet sayfalarını da didik didik etmeye başlamıştım.Doktorlar,makaleler,doğum hikayeleri araştırmaları derken kendimi facebooktaki BEBEK sayfasında buldum.İki yıla yakın bir süredir sayfanın getiridiği heycanla okumalar araştırmalar sorup soruşturmalar devam ediyor.Bugünlerde blog yoluyla kafamdakileri daha rahat aktarabileceğim ortamı yarattım kendime.Fırsat buldukça Doralı vakitleri yazmak benim için keyif verici aynı zamanda rahatlatıcı bir durum.Bebeğim doğduğunda çok özel bir günlük almıştı eşim bana.Bende onun hakkını ancak 1 yıl verebildim.Yazmayı çok seven ben ihmal eder olmuştum bebek günlüğümüzü.Net ortamında yazdıkça insan kalemi eline almayı unutuyor sanıyorum.Bebeğimle özel anlarımızı yine kaleme alıyorum sürekli olmasada,ileride elimize alıp okuyabileceğimiz dugulanıp hatta güleceğimiz hatıra depomuz olucak ve eminim sevgili kızım Dora Su bu durumdan çok hoşnut kalıcak.

2 yorum:

ufaklık dedi ki...

bloglarda beğen butonu neden yokk..... yazıların devamını dılıyorum dorıtanın guzel annesı

Sinem Şimşek dedi ki...

blog düzüenleme işine daha giremedim :))anca yazıyorum ..fırsat bulduğumda düzenlemeler yapmam lazım.